معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

پیش بینی بازی لیورپول و پورتو لیگ قهرمانان اروپا 2022

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی بازی لیورپول و پورتو لیگ قهرمانان اروپا 2022

پیش بینی بازی لیورپول و پورتو 

در این مطلب نکات آماری برای پیش بینی بازی لیورپول و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا را مرور می کنیم. دو تیم روز سه شنبه 6 مهر به مصاف یکدیگر می روند. پورتو و لیورپول در گروه B قرار گرفته اند که یکی از سخت ترین گروه ها در لیگ قهرمانان اروپا می باشد. پورتو و لیورپول برای صعود به مرحله حذفی باید از صد اتلتیکو مادرید و آث میلان بگذرند. این بازی یکی از حساس ترین ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2022 محسوب می شود.

 

نکات آماری بازی لیورپول و پورتو در لیگ قهرمانان

پیش بینی بازی لیورپول و پورتو لیگ قهرمانان اروپا 2022

دو تیم در دومین بازی خود، در روز 6 مهر ماه، در برابر هم صف آرایی می کنند. لیورپول در صدر جدول قرار دارد و پورتو هم بالاتر از آث میلان در رده دوم جدول گرفته است. دو تیم برای این بازی آمادگی خود را اعلام کرده اند. پورتو و لیورپول هر دو جزو باشگاه های نامدار جهان هستند. با توجه به وضعیت گروه و جدول دو تیم برای برنده شدن تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

 

آمار آخرین بازی های پورتو

تیم باشگاهی پورتو در 5 بازی آخر خود 2 برد و 3 مساوی را به ثبت رسانده است. تیم باشگاهی پورتو 2 مساوی و 2 برد در لیگ برتر پرتغال به ثبت رسانده اند. همچنین یک مساوی هم در لیگ قهرمانان اروپا. آنها در لیگ قهرمانان 2022، با نتیجه بدون گل در مقابل اتلتیکو مادرید متوقف شدند. البته گلی که این تیم به ثمر رساند با اشتباه کمک داور مردود اعلام شد.

 

آمار آخرین بازی های لیورپول

لیورپول در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 مساوی را به ثبت رسانده است. آنها 3 برد و یک مساوی را تا این لحظه در لیگ برتر انگلستان ثبت کرده اند. همچنین آنها 1 برد در جام قهرمانان اروپا دارند. با توجه به 5 بازی اخیر این تیم می توان نتیجه گرفت که شانس برد لیورپول در این بازی بسیار بیشتر از پورتو می باشد. البته احتمال نتیجه مساوی هم بسیار زیاد است.

 

آمار 5 تقابل اخیر پورتو و لیورپول

دو تیم مجموعا 8 بار به مصاف هم رفته اند.

 

28 نوامبر 2007 لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول 4

پورتو 1

 

14 فوریه 2018 لیگ قهرمانان اروپا

پورتو 0

لیورپول 5

 

06 مارس 2018 لیگ قهرمانان اروپا

لیورپو 0

پورتو 0

 

09 آوریل 2019 لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول 2

پورتو 0

 

17 آوریل 2019 لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول 4

پورتو 1

 

شانس برد پورتو بیشتر است یا لیورپول؟

پیش بینی بازی لیورپول و پورتو لیگ قهرمانان اروپا 2022

با نگاه به 5 تقابل اخیر لیورپول و پورتو، می بینیم که تیم لیورپول موفق شده تا 4 بار تیم پورتو را با نتایج سنگین شکست دهد. سهم پورتو از این بازی ها تنها یک مساوی بوده است. جالب است بدانید که تیم اف سی پورتو تا به حال موفق نشده تا لیورپول را شکست دهد. آیا این طلسم در بازی پیش رو شکسته خواهد شد؟ باید منتظر باشیم تا ببینیم در بازی پیش رو چه نتیجه ای رقم می خورد.

 

وضعیت پورتو برای این بازی چگونه است؟

پیش بینی بازی لیورپول و پورتو لیگ قهرمانان اروپا 2022

این بازی برای تیم پورتو بسیار حیاتی محسوب می شود. حتی یک امتیاز مساوی هم برای آنها با ارزش است بنابراین آنها با تمام تلاش خود بازی خواهند کرد. پورتویی ها در بازی قبلی که داشتند کمی بد شانسی آورند و اگرنه در حال حاضر 3 امتیاز در اختیار داشتند. گل مهدی طارمی با اشتباه کمک داور اشتباه اعلام شد و به خاطر همین هم آنها حالا در رده سوم جدول هستند.

 

وضعیت لیورپول برای این بازی چگونه است؟

تیم لیورپول شروع قدرتمندی در این دوره داشته است. بازیکنان لیورپول با نتیجه 3 بر 2 موفق شده اند تا از سد آث میلان بگذرند و سه امتیاز کسب کنند. لیورپول در این دوره تمام تلاش خود را برای کسب جام به کار خواهد گرفت. آنها تیم منسجم و عالی و هماهنگی هستند. شانس برد لیورپول در این بازی بسیار بیشتر از پورتو است اما نباید فراموش کنیم که دنیای فوتبال دنیای شگفتی ها است.

 

چگونه در پیش بینی این بازی شرکت کنیم؟

پیش بینی بازی لیورپول و پورتو لیگ قهرمانان اروپا 2022

اینستاگرام لیورپول

اگر می خواهید در پیش بینی این بازی شرکت کنید، ما بهترین سایت را به شما معرفی می کنیم. برای بازدید از سایت کافی است تا بر روی لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید. شما در کمترین زمان به معتبرترین سایت پیش بینی فوتبال ایران منتقل می شوید. در این سایت شما می توانید از بهترین امکانات پیش بینی در فضایی امن و بروز بهره مند شوید.

 


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *