معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

پیش بینی بازی منچستر سینی و منچستر یونایتد (15 آبان 1400)

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی بازی منچستر سینی و منچستر یونایتد (15 آبان 1400)

پیش بینی بازی منچستر سینی و منچستر یونایتد 

امروز نکات پیش بینی بازی منچستر سینی و منچستر یونایتد را مرور می کنیم. در بازی های لیگ برتر انگلستان 2021 دو تیم مشهور انگلیسی من سیتی و من یونایتد به مصاف هم می روند. این بازی حساس در روز 15 آبان 1400 اجرا خواهد شد، افراد از همین حالا می توانند در پیش بینی نتیجه این بازی شرکت داشته باشند. در زیر نکات مهمی درباره بازی منچستر یونایتد و منچستر سیتی در لیگ جزیره را مرور می کنیم.

 

پیش بینی نتیجه بازی من سیتی و من یونایند

تیم های منچستر سیتی و منچستر یونایتد جزو بهترین، بزرگترین و محبوب ترین باشگاه های فوتبال انگلیسی محسوب می شوند. در این چند سال این تیم های بزرگ رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته اند و به دنبال کسب جام های مهم بوده اند. در حال حاضر منچستر سیتی با کسب 20 امتیار در رده دوم جدول لیگ جزیره قرار دارد و منچستر یونایتد هم با کسب 14 امتیاز در رده 7 این جدول قرار دارد.

 

وضعیت منچستر سیتی برای این بازی

پیش بینی بازی منچستر سینی و منچستر یونایتد (15 آبان 1400)

تیم من سیتی در رقابت های امسال و خصوصا در لیگ برتر انگلیس شروع بسیار خوبی داشته است. منچستر سیتی در لیگ برتر جزیره و تا این لحظه 2 مساوی و 3 برد را به ثبت رسانده است. این تیم در حال حاضر در آماده ترین وضعیت خود دیده می شود، گواردیولا سرمربی تیم منچستر سیتی چند سال متوالی است که توانسته تیم خود را در بهترین وضعیت نگه دارند. آنها برای این بازی آماده اند.

 

وضعیت منچستر یونایتد برای این بازی

پیش بینی بازی منچستر سینی و منچستر یونایتد (15 آبان 1400)

منچستر یونایتد اما شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در سال 2021 نداشته است. این تیم در حال حاضر در رده 7 جدول لیگ جزیره قرار دارد، آنها برای شکست دادن منچستر سیتی در این بازی نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت. به هر حال نباید شیاطین سرخ را دست کم گرفت، آنها در آخرین بازی که در لیگ برتر انگلیس با من سیتی داشتند، موفق به برد این تیم شدند.

 

بازی های رو در رو منچستر یونایتد و منچستر سیتی

در زیر نگاهی داریم به آخرین تقابل های تیم من یونایتد و من سیتی در لیگ برتر جزیره، در این فهرست ما 5 بازی اخیر که دو تیم در لیگ برتر انگلستان داشته اند را به اشتراک می گذاریم. در این بازی های رو در رو آمار تیم منچستر یونایتد بسیار بهتر از منچستر سیتی بوده است.

 

24 آوریل 2019 لیگ برتر

منچستر یونایتد 0

منچسترسیتی 2

 

دسامبر 2019 لیگ برتر

منچسترسیتی 1

منچستریونایتد 2

 

مارس 2020 لیگ برتر

منچستریونایتد 2

منچسترسیتی 0

 

1 دسامبر 2020 لیگ برتر

منچستر یونایتد 0

منچسترسیتی 0

 

07 مارس 2021 لیگ برتر

منچسترسیتی 0

منچستریونایتد 2

 

شانس برد من سیتی بیشتر است یا من یونایتد؟

پیش بینی بازی منچستر سینی و منچستر یونایتد (15 آبان 1400)

با توجه به آمارهایی که در بالا ارائه داده ایم متوجه شدید که تیم منچستر سیتی از لحاظ آمادگی و روحی وضعیت بسیار خوبی دارد. همچنین همین آمارها نشان می دهد که در تقابل های دو تیم در لیگ برتر جزیره همیشه تیم من یونایتد قوی تر ظاهر شده است. اما با توجه به آمارهای حال حاضر، شما می توانید بر روی برد تیم من سیتی در این بازی بیشتر حساب باز کنید و گزینه برد-مساوی من سیتی یکی از بهترین آپشن ها می باشد. فرم های پیش بینی از همین حالا در سایت های معتبر ارائه شده اند.

 

چگونه در پیش بینی این بازی شرکت کنیم؟

پیش بینی بازی منچستر سینی و منچستر یونایتد (15 آبان 1400)

اینستاگرام منچستر یونایتد

اگر می خواهید در پیش بینی نتیجه بازی منچستر سیتی و منچستر یونایتد شرکت کنید، می توانید به معتبرترین سایت پیش بینی فوتبال ایران مراجعه کنید. برای این کار کافی است تا بر روی لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید. سپس شما در کمترین زمان به سایت ما هدایت شده و بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می توانید در پیش بینی این بازی با بهترین امکانات و آپشن ها شرکت کنید.

 


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *