معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

ترتیب خال های پاسور براساس ارزش

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

ترتیب خال های پاسور براساس ارزش

ترتیب خال های پاسور براساس ارزش 

در این مطلب با ترتیب خال های پاسور آشنا می شویم. خال های پاسور در واقع نماد هر کدام از 4 دسته اصلی کارت های بازی می باشد. بازی ورق یا پاسور دارای 52 کارت اصلی به علاوه 2 کارت جوکر می باشد، 52 کارت به 4 دسته 13 تایی تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این دسته ها با نماد خاصی شناخته می شوند که در ایران اصطلاحا (خال) نامیده می شود. در ادامه بیشتر صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

 

ارزش خال ها در بازی پاسور

به طور پیش فرض، کارت ها دارای ارزش های تعیین شده ای می باشند، اما باید بگوییم که این مورد فقط به عنوان پیش فرض است. خال دل با ارزش ترین خال بازی است، پس از آن به ترتیب خال های: خشت، پیک و گشنیز براساس ارزش طبقه بندی می شوند. ارزش خال های پاسور در بازی های مختلف دچار تغییراتی می شود. مثلا در برخی بازی ها خال دل و در برخی بازی ها هم خال گشنیز دارای بالاترین ارزش است.

 

ترتیب خال های بازی ورق

ترتیب خال های پاسور براساس ارزش

1= خال دل یا لال

2= خال خشت

3= خال پیک یا قره

4= خال گشنیز یا خاج

 

نماد خال های بازی پاسور

ترتیب خال های پاسور براساس ارزش

خال های بازی پاسور هر کدام دارای نماد خاصی می باشند. مثلا خال دل دارای نماد قلب می باشد و این به معنی عشق و محبت می باشد. همچنین هر کدام از کارت های عکس دار (شاه، بی بی و سرباز) در هر خال، دارای معانی خاص هستند که در مقالات قبلی به طور کامل به توضیح درمورد آنها پرداخته ایم. می توانید با ورود به آرشیو سایت ما تمام این مقالات را مطالعه کنید.

 

خال خشت

ترتیب خال های پاسور براساس ارزش

درمورد خال خشت باید بگوییم که این خال دارای نماد الماس می باشد. در زبان انگلیسی این خال با نام دایموند به معنی الماس شناخته می شود که نمادی از ثروت و خوشبختی بوده و قرمز رنگ می باشد.

 

خال پیک

ترتیب خال های پاسور براساس ارزش

دل سیاه یا پیک در بازی پاسور نمادی از مرگ می باشد. این خال در بیشتر موارد دارای بیشترین ارزش در میان تمام خال های بازی می باشد. رنگ این خال در بازی ورق به رنگ سیاه می باشد.

 

خال گشنیز

ترتیب خال های پاسور براساس ارزش

و در آخر هم باید بگوییم که خال گشنیز هم نمادی از شبدر می باشد. رنگ خال خاج یا گشنیز همانند خال پیک، سیاه می باشد، این خال نمادی از خوش شانسی و برعکس جنگ و نزاع می باشد. لازم به ذکر است که در اکثر بازی ها خال خاج دارای کمترین ارزش می باشد، اما در بازی چهاربرگ این خال دارای بیشترین ارزش است.

 

اسرار کارت های پاسور بازی

برای مطالعه مقالات بیشتر درمورد اسرار و رازهای بازی پاسور می توانید به مطالب پیشنهادی که در زیر قرار داده ایم مراجعه کنید. شما می توانید با تمام حقایق و نکات جالب درمورد بازی ورق آشنا شوید و اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید. همچنین جمع آوری اطلاعات بالا درمورد کارت های پاسور به شما کمک می کند تا در بازی های مختلف با اعتماد به نفس بالاتری بازی کنید.

 

سایت بازی های پاسور آنلاین

برای ورود به سایت بازی های پاسور با پول واقعی می توانید بر روی لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید. با ثبت نام در سایت ما می توانید در محبوب ترین و رایج ترین بازی های پاسور ایرانی و خارجی شرکت داشته باشید. اگر در زمینه اجرای این بازی ها مهارت بالایی دارید، فرصت خوبی پیش روی تان قرار دارد تا برنده یک جایزه عالی باشید.

 

شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *