معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

آموزش بازی تخته نرد شرطی آنلاین + ترفندهای برنده شدن

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

آموزش بازی تخته نرد شرطی آنلاین + ترفندهای برنده شدن

آموزش بازی تخته نرد شرطی آنلاین

آموزش بازی تخته نرد ،امروز راهنمای بازی تخته نرد را آماده کرده ایم که از پرطرفداترین بازی های مهره ای خصوصا در ایران می باشد. پیشینه این بازی به کشور هندوستان، سرزمین عجایب جهان و همچنین ایران باستان یا سرزمین پارس برمی گردد البته در روم باستان و مصر هم تخته نرد وجود داشته اما پیشینه اصلی این بازی مربوط به هندوستان می باشد. ملزومات این بازی شامل:

 

ملزومات بازی تخته نرد

یک صفحه بازی تخته نرد

15 مهره سفید به شکل دایره

15 مهره سیاه به شکل دایره

2 عدد تاس

 

هدف بازی تخته نرد چیست؟

هر کس بتواند زودتر مهره های خود را از صفحه بازی خارج کند، برنده می باشد. مهره ها در این بازی بر اساس عدد تاس حرکت می کنند. البته این بازی به این سادگی ها هم نیست، بلکه دو طرف در حین بازی می توانند: مهره های یکدیگر را حذف کنند ( به اصلاح عامیانه بخورند ) یا راه یکدیگر را برای بیرون بردن مهره ها سد کنند، حرفه ای بودن در این بازی نیازمند محاسبات و هم چنین شانس بازیکن در عدد تاس او است.

اگر علاقه دارید تا از بهترین سایت بازی تخته نرد با امکانات بروز و حرفه ای ترین کاربران دیدن کنید، می توانید به لینک ورود به سایت پایین صفحه مراجعه کنید.

 

چگونه تخته نرد بازی کنیم؟

اجازه دهید اول از حرکت مهره ها شروع کنیم. در بازی تخته نرد مهره های بازیکنان می تواند در جهت عقربه های ساعت باشد، هم چنین اگر بازیکنان بخواهند می توان عکس جهت عقربه های ساعت نیز مهره ها را حرکت داد، نکته ای که در حرکت دادن مهرها وجود دارد این است که: مهره های حریف شما همیشه بر خلاف شما حرکت می کند. اگر شما در جهت عقربه های ساعت حرکت کنید حریف عکس آن حرکت خواهد کرد.

 

بازی با انداختن تاس شروع می شود:

معمولا کسی که عدد بیشتری بیاورد حرکت را آغاز می کند، اما عدد کمتر هم می تواند ملاک آغاز باشد و این به قرار اولیه حریفان بستگی دارد که عدد بیشتر برنده باشد یا عدد کمتر، با انداختن تاس بازی آغاز می شود و هر کس زودتر مهره های خود را خارج کرد برنده می باشد.

 

قوانین بازی تخته نرد آنلاین

در خانه بسته باید بیشتر از 2 مهره وجود داشته باشد، بودن یک مهره در یک خانه دلیل بر بسته بودن آن نیست. می توانید یک مهره را براساس مجموع عدد 2 تاس خودتان حرکت دهید یا اینکه دو مهره را بر اساس عدد هرکدام از 2 تاس خود حرکت دهید.

فقط مهره های همرنگ می توانند در یک خانه روی هم قرار بگیرند. چنانچه مسیر حرکت مهره ای کاملا بسته باشد، شما باید مهره دیگری را حرکت دهید. اگر تاس شما جفت بیاید یعنی 2 عدد یکسان، شما می توانید دوباره تاس بیاندازید و چهار حرکت انجام دهید. به یاد داشته باشید که برای درک بهتر این بازی باید با اصطلاحات تخته نرد آشنا باشید که مهمترین آنها در زیر توضیح داده شده است.

 

اصطلاحات بازی تخته نرد

داو دادن: داو دادن یعنی این که شما از برنده بودن خود مطمئن هستید. در این صورت می توانید قبل از ریختن تاس دو پیشنهاد به حریف بدهید، اول اینکه قبول کند که باخته است، و دوم این که ادامه دهد اما امتیازات دوبرابر حساب شوند. داو دادن اختیاری است. اگر حریف تان باخت را قبول کرد بازی تمام شده و دور بعدی آغاز خواهد شد.

 

داو دادن در بازی تخته نرد

یعنی حریف تان باخت را قبول کرده و بازی باید از نو شروع شود. اما اگر داو شما را قبول کرد بازی هم چنان ادامه پیدا می کند و امتیازات هم 2 برابر محسوب می شوند. خب حالا وقتی حریف پیشنهاد داو شما را قبول کرد، شما تاس داو را که کمی از تاس معمولی بزرگتر است را روی دوعدد قرار می دهید. (مثلا: 4 و 1 و این تاس ها را به حریف می دهید.)

این جا باز هم یک داو می تواند وجود داشته باشد که به این صورت است: اگر حریف پیش بینی کند که توان شکست دادن شما را دارد می تواند روی داو شما پیشنهاد یک داو دیگر را بدهد، حال اگر شما پیشنهاد او را رد کنید، 2 امتیاز از دست می دهید. اما اگر پیشنهاد داو او روی تاس داو را قبول کنید آن وقت، امتیاز بر روی عدد 4 محاسبه می شود. به همین خاطر در ابتدا نیز گفتیم که: این بازی مستلزم محاسبات بر اساس تجربه و هم چنین شانس می باشد.

 

مارس در بازی تخته نرد

اگر پیش از خارج شدن حتی یک مهره از مهره های حریف تان، شما تمام مهره های خود را از بازی خارج کنید، اصطلاحاٌ حریف تان را مارس کرده اید. در صورت مارس کردن حریف 2 امتیاز به شما تعلق می گیرد. در صورتی که حریف حتی اگر یکی از مهره های خود را از زمین بازی خارج کرده باشد، شما تنها 1 امتیاز دریافت می کنید.

 

مارس سیاه یا مارس اکبر

اگر شما قبل از خارج شدن حتی یک مهره از مهرهای حریف تان تمام مهره های خود را از زمین بازی خارج کنید و حریف یک مهره یا بیشتر از یک مهره را در زمین شما داشته باشد، حریف شما مارس سیاه شده و در این شما صورت 3 امتیاز دریافت می کنید.

 

چگونه در بازی تخته نرد برنده شویم؟

برای برنده شدن در بازی تخته نرد شما در ابتدا باید به خوبی با قوانین و تمام اصطلاحات این بازی آشنایی داشته باشید. به این دلیل که انداختن تاس در بازی نتیجه را مشخص می کند، می توانیم بگوییم که برد در این بازی 50 درصد به شانس شما بستگی دارد. در اولین قدم، اطلاعات خود را درباره این بازی افزایش دهید، با استفاده از اطلاعات می توانید ذهن حریف تان را درگیر کنید.

مثلا وقتی بازی می کنید درباره داستان های تاریخی درمورد تخته نرد صحبت کنید. همچنین می توانید درباره روش های این بازی در کشورهای دیگر هم صحبت کنید. اینگونه می توانید ذهن حریف تان از بازی منحرف کرده و تمرکز او را بهم بزنید. در بازی تخته نرد نگران عقب افتادن از حریف نباشید، بلکه بازی را عقب تر بیاندازید تا بتوانید وقت بخرید و در این حین راه چاره ای برای بازگشت به بازی پیدا کنید.

 

توجه داشته باشید که:

در تمام موقعیت ها، زدن مهره حریف به هر چیز دیگری ارجعیت دارد. با زدن مهره های حریف شما در بازی جلو می افتید. همچنین از ابتدای بازی بر روی خانه های 4 و 5 صفحه خودتان تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که وقتی در بازی جلو هستید، تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا برتری خودتان را حفظ کنید. این کار روحیه شما را به شدت افزایش می دهد.

 

 

بهترین سایت تخته نرد آنلاین پولی

و حالا نوبت به معرفی بهترین سایت تخته نرد پولی می رسد. اگر شما در بازی تخته نرد مهارت دارید، می توانید از طریق آن درآمد کسب کنید. باید بگوییم که کسب درآمد از طریق بازی تخته نرد بسیار ساده و تضمینی است. شما می توانید در سایت های معتبر شرط بندی آنلاین با دیگر کاربران سایت بازی کنید و اگر واقعا حرفه ای هستید، از این راه درآمد کسب کرده و لذت ببرید.

برای ورود به معتبرترین سایت تخته نرد ایران کافی است تا بر روی لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید. شما می توانید با کمترین مبلغ شارژ یعنی فقط 25 هزار تومان، در سایت ما یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس شما این فرصت عالی را خواهید داشت تا پول کم خود را چند برابر کنید. لازم به ذکر است که با اولین شارژ حساب بونوس های عالی به شما تعلق خواهد گرفت.

 

شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *