معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

پیش بینی بازی های جام حذفی انگلیس 2021-22

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی بازی های جام حذفی انگلیس 2021-22

راهنمای پیش بینی بازی های جام حذفی انگلیس 

پیش بینی بازی های جام حذفی انگلیس 2022 در مرحله یک چهارم نهایی به نفع تیم‌هایی است که در همه مقاطع بالا قرار دارند. دو تیم درجه دوم، ناتینگهام فارست و میدلزبرو هنوز در رقابت های جام حذفی امسال حضور دارند. اما آنها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لیورپول و چلسی کار آسانی نخواهند داشت. در دو بازی دیگر سیتی به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت و کریستال پالاس در تاریخ 20 مارس میزبان اورتون خواهد بود.

 

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس 2022

میدلزبورو در دور قبلی جام حذفی 2021/22 با حذف تاتنهام لیگ برتری بزرگترین شگفتی را رقم زد. جاش کوبرن 19 ساله در وقت اضافه گل پیروزی را به ثمر رساند و اسپرز آنتونیو کونته را از پای درآورد. حالا تیم چمپیونشیپ با کار سخت تری مقابل چلسی روبرو خواهد شد. تیم دیگر چمپیونشیپ، ناتینگهام فارست 2-1 مقابل هادرزفیلد تاون پیروز شد تا برای اولین بار از سال 1996 به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

پیش بینی بازی های جام حذفی انگلیس 2021-22

اما ممکن است این آخرین توقف آنها باشد زیرا آنها در 20 مارس به مصاف لیورپول خواهند رفت. لازم به ذکر است که دو تساوی دیگر متعادل‌تر به نظر می‌رسند، کریستال پالاس میزبان اورتون است و منچسترسیتی به ساوتهمپتون می‌رود. مدافع عنوان قهرمانی، لسترسیتی، در حال حاضر از بازی خارج شده است، اما به احتمال زیاد در فینال امسال شاهد حضور یکی از برندگان قبلی جام خواهیم بود.

 

پیش بینی نتیجه بازی های جام حذفی انگلیس

اولین مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی 2021/22 بین تیم های میدلزبورو و چلسی در 19 مارس برگزار می شود. تیم میزبان پیش از این در دورهای گذشته منچستریونایتد و تاتنهام هاتسپرز را حذف کرده است. آنها هر دو بازی را پس از وقت اضافه بردند و در ضربات پنالتی مقابل شیاطین سرخ با نتیجه 8-7 پیروز شدند. حالا شاگردان کریس وایلدر در چلسی توماس توخل به مصاف حریف سخت دیگری خواهند رفت.

 

عملکرد آبی ها در این فصل چندان قانع کننده نبوده است. آنها به وقت اضافه مقابل پلیموث در جام حذفی نیاز داشتند و آنها فقط در مقابل لوتون تاون با گل دیرهنگام روملو لوکاکو پیروز شدند. وضعیت باشگاه نیز با تحریم رومن آبراموویچ مالک باشگاه (به خاطر عملیات نظامی روسیه) ایده آل نیست. پیش‌بینی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی 2022 همچنان به نفع میهمانان است که با ضریب برد 1.40 به میدان بروند.

 

آیا لیورپول به دور بعد صعود می کند؟

ناتینگهام فارست به دلیل شروع ضعیف فصل، تنها در رده دهم چمپیونشیپ قرار دارد. اما تیم استیو کوپر پس از حذف آرسنال و لسترسیتی از این رقابت ها، در جام حذفی بازی درخشانی انجام داده است. حالا آنها اگر بخواهند به روند عالی خود ادامه دهند به عملکردی مشابه در مقابل لیورپول نیاز دارند. سرخ‌ها در فرم فوق‌العاده‌ای هستند و تنها شش امتیاز با سیتی فاصله دارند و یک بازی هم در اختیار دارند.

پیش بینی بازی های جام حذفی انگلیس 2021-22

آنها از دسامبر گذشته در هیچ مسابقه ای به جز فینال جام اتحادیه اروپا مقابل چلسی شکست نخورده اند. (هر چند فقط بعد از وقت اضافه، در ضربات پنالتی). تیم یورگن کلوپ در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا نیز مطمئن بوده است. بنابراین جای تعجب نیست که سایت های پیش بینی ورزشی آنلاین در بریتانیا از لیورپول برای صعود به دور بعدی حمایت می‌کنند و ضریب بردشان 1.25 است.

 

بازی های یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس 2022

کریستال پالاس در تاریخ 20 مارس با ضریب برد 2.15 میزبان اورتون خواهد بود تا برنده بازی شود. تیم پاتریک ویرا با نتایج بسیار متفاوت در رده دهم لیگ برتر قرار دارد. اما در جام حذفی، عقاب ها ثبات بیشتری داشته اند. آنها مقابل میلوال، هارتلپول یونایتد و استوک سیتی پیروز شدند. همه می دانیم که حریف بعدی آنها سرسخت تر است که در آخرین دیدار خود در دسامبر، پالاس مقابل اورتون پیروز شد.

پیش بینی بازی های جام حذفی انگلیس 2021-22

اینستاگرام لیگ انگلیس

البته این می تواند نشانه خوبی پیش از این بازی باشد. علاوه بر فرم ضعیف تافی ها در این فصل که منجر به اخراج سرمربی آنها، رافا بنیتز شد. از زمانی که فرانک لمپارد هدایت تیم را بر عهده گرفت، هیچ چیز تغییر چندانی نکرده است. بنابراین اجتناب از سقوط از لیگ ممکن است در حال حاضر هدف مهم تری برای باشگاه باشد. سایت‌های پیش بینی آنلاین از منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون در بازی چهارم حمایت می‌کنند.

 

اگرچه قدیس‌ها اخیراً در فرم بسیار خوبی قرار گرفته‌اند و تا رتبه نهم جدول صعود کرده‌اند. ولی آنها در جام حذفی برای پیروزی مقابل سوانسی سیتی و کاونتری سیتی به وقت اضافه نیاز داشتند. آنها در 90 دقیقه معمولی مقابل وستهم یونایتد پیروز شدند. بازی بعدی آنها با سیتی، رهبر فعلی لیگ برتر، است. تیم پپ گواردیولا در تمام فصل تنها سه بازی را باخته است و ضریب 1.28 را در اختیار دارد.

 

چگونه در پیش بینی بازی های جام حذفی انگلیس شرکت کنیم؟

در آخر هم باید بگوییم که اگر تمایل دارید تا در پیش بینی نتایج بازی های جام حذفی انگلیس شرکت کنید، نیاز دارید تا در یک سایت معتبر ثبت نام کنید. بدین منظور می توانید بر روی لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید. شما می توانید در معتبرترین سایت پیش بینی ایران فعالیت داشته و از ضریب های عالی و بروزترین امکانات استفاده کنید. ثبت نام در سایت رایگان می باشد.

 

همچنین اگر تمایل دارید تا مطالب بیشتری درمورد پیش بینی بازی ها و تورنمنت های معتبر فوتبالی را مطالعه کنید، می توانید به مقالات پیشنهادی زیر مراجعه کنید. درصورتی که تمایل داری تا با روش ها و استراتژی های پیش بینی فوتبال آشنا شوید نیز می توانید به آرشیو سایت ما مراجعه کنید. بدیهی است که هر چه اطلاعات خود را افزایش دهید، شانس بیشتری برای برنده شدن در پیش بینی های فوتبال دارید.

 


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *