معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 

در این مطلب با 10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 آشنا می شویم. قرار است هر هوادار دنیای فوتبال بداند که امروز ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان چه کسانی هستند. در این مطلب ده ستاره برتر فوتبال با بیشترین ارزش خالص در سال 2021 معرفی شده است. آیا می توانید قبل از خواندن ادامه مطلب اسامی را که در این لیست وجود دارد حدس بزنید؟ با ما همراه باشید.

 

پولدارترین فوتبالیست های دنیا 2021

اگر فکر می کنید که ستاره های فوتبال چقدر درآمد کسب می کنند، لیست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال امروز را بررسی کنید. جدیدترین رده پردرآمدترین بازیکنان فوتبال نه مختص فوتبالیست های فعال حال حاضر، بلکه متشکل از تمام سوپراستارها می باشد. به همین دلیل شما در اینجا با چند نام آشنا قدیمی هم آشنا خواهید شد. که در حال حاضر جزو ثروتمندترین ها هستند.

 

میزان ثروت تیری هانری

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

تیری آنری، فوتبالیست سابق فرانسوی، آغازگر لیست ثروتمندترین بازیکنان می باشد. دارایی خالص تیری هنری در سال 2021 معادل 130 میلیون دلار است. سوپراستار سابق آرسنال در دهه 2000 بسیار محبوب بود زیرا وی باشگاه انگلیس را به دو عنوان EPL و فینال لیگ قهرمانان 2006 رساند. در حال حاضر، هنری روی حرفه مربیگری متمرکز شده است.

 

درآمد گرت بیل 2021

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

گرت بیل بازیکن شماره 9 در لیست بازیکنان فوتبال با بیشترین ارزش خالص در سال 2021 است. ارزش خالص 145 میلیون دلاری این بازیکن ولزی جای تعجب ندارد: بیل یکی از بزرگترین ستاره های فوتبال است. این استاد ضربه آزاد که به خاطر عملکرد فوق العاده اش در رئال مادرید نیز شناخته می شود، شایسته جایگاه خود در رده های برتر می باشد.

 

رونالدو

10 بازیکن ثروتمند فوتبال

حتی اگر رونالدو دیگر فوتبال بازی نکند، هنوز هم یکی از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال است. این فوتبالیست برزیلی 44 ساله در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 سوپراستار بود. او هنوز هم طرفداران بسیاری زیادی در سرتاسر جهان دارد. عملکرد موفقیت آمیز وی در رئال مادرید و ریاست رئال وایادولید به او اجازه داد که دارایی خالص حدود 160 میلیون دلار داشته باشد.

 

میزان ثروت وین رونی

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

وین رونی با دارایی خالص 170 میلیون دلاری، در لیست ثروتمندترین فوتبالیست های سال 2021 در جایگاه هفتم است. ستاره سابق منچستریونایتد در حال حاضر در داربی کانتی مدیریت و بازی می کند. متأسفانه، عدم موفقیت این باشگاه اجازه نداد رونی در فهرست ثروتمندترین مدیران فوتبال در سال 2021 قرار بگیرد اما او می تواند سال آینده این جایگاه را داشته باشد.

 

درآمد زلاتان ابراهیموویچ 2021

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به میلان در این سال به باشگاه کمک نکرد تا قهرمان لیگ شود. اما این بازیکن همیشه مزیت های خاص خود را داشته است. طبق آخرین اطلاعات، دارایی خالص این فوتبالیست سوئدی 190 میلیون دلار تخمین زده شده است. این رقم برای یکی از قدیمی ترین بازیکنان اروپا که هنوز هم فعال است، بد نیست.

 

درآمد نیمار در سال 2021

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

با یادآوری گران ترین انتقال فوتبالی تاریخ، هیچ تعجبی ندارد که نیمار در رده پنجم قرار گیرد. دارایی خالص نیمار در سال جاری حدود 200 میلیون دلار است. تمام این موارد به ستاره PSG اجازه داد در لیست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال امروز در رده پنجم قرار گیرد. اگر علاقه دارید، می توانید در مسابقات بعدی PSG در سایت پیش بینی که در لینک پایین صفحه معرفی شده، شرط بندی کنید.

 

دیو ویلان

10 بازیکن ثروتمند فوتبال

نام دیو ویلان در میان هواداران امروز اصلا مشهور نیست. اما او هنوز هم یکی از ثروتمندترین بازیکنان سابق فوتبال در جهان است. ویلان 84 ساله است و با دارایی خالص 210 میلیون دلار رتبه چهارم در لیست ما است. ویلان، ستاره سابق بلکبرن روورز و کرو الکساندرا، هنوز هم در محافل فوتبال مورد احترام است.

 

میزان ثروت دیوید بکهام

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

دیوید بکهام و ویلان حتی اگر فوتبال بازی نکنند باز هم مشهور و محبوب هستند. اما دارایی خالص سوپراستار سابق انگلیس دو برابر بیشتر از ویلان است. 450 میلیون دلار. چه کسی می تواند بگوید که دیوید لیاقت آن را ندارد؟ او نه تنها یکی از فوتبالیست های برجسته عصر خود است بلکه یک تاجر، خیرخواه و مرد خانواده موفق است.

 

درآمد کریستیانو رونالدو 2021

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

پیج اینستاگرام cristiano@

کریستیانو رونالدو در لیست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال 2021 رتیه دوم را از آن خود کرده است. در این مرحله هیچ چیزی نمی توانیم به مسیر حرفه ای او اضافه کنیم زیرا هر هوادار فوتبال رونالدو را به عنوان مهاجم رئال مادرید و فوق ستاره فعلی یوونتوس می شناسد. کریستیانو رونالدو با دارایی خالص 500 میلیون دلار در سال 2021 بی شک در مقام دوم و جایگاه لایقی است.

 

درآمد لیونل مسی 2021

10 بازیکن ثروتمند فوتبال در سال 2021 چه کسانی هستند؟

آیا در مورد دارنده مقام اول تردیدی وجود داشت؟ لیونل مسی، ستاره اصلی بارسلونا، شماره 1 در میان ثروتمندترین بازیکنان در سال 2021 است. طبق اخبار ورزشی آنلاین در اسپانیا، دارایی خالص وی حدود 600 میلیون دلار است! قرارداد لو رفته ی او، نشان داد که این باشگاه 674 میلیون دلار به لئو پرداخت کرده است تا او همچنان در تیم بارسلونا بماند.

 

ورود به بزرگترین سایت پیش بینی فوتبال

در آخر، اگر از هواداران پر و پاقرص فوتبال هستید، می توانید در پیش بینی تیم های مورد علاقه خود شرکت کنید. می توانید علاوه بر دنبال کردن بازی ها، درآمد خوبی از طریق پیش بیینی داشته باشد. کافی است تا بر روی لینک ورود به سایت پایین صفحه کلیک کنید تا در کمترین زمان وارد بهترین سایت سرگرمی ایران شوید. البته باید ذکر کنیم که ورود افراد زیر 18 سال به این سایت ممنوع می باشد.

 


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *