معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

آیا بازی شلم شانسی است؟ چگونه در بازی شلم برنده شویم؟

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

آیا بازی شلم شانسی است؟ چگونه در بازی شلم برنده شویم؟

آیا بازی شلم شانسی است؟ 

آیا بازی شلم شانسی اسـت؟ برای برنده شدن در بازی شلم ترفندی وجوددارد؟ دراین پست بـه این سوالات پاسخ خواهید داد. بازی شلم یکی از رایجترین بازی هاي‌ کارتی در جهان می‌باشد. در کشور ما این بازی، بعد از بازی حکم، محبوب ترین بازی ورق در بین افراد می‌باشد. تعداد زیادی از کاربران درمورد روش هاي‌ برنده شدن در بازی شلم سوالاتی از ما پرسیده بودند کـه در ادامه بـه تمام آن ها پاسخ خواهیم داد.

 

بازی شلم چیست؟

شلم جزو بازی‌هایي اسـت کـه در سرتاسر دنیا از ان استقبال زیادی شده و هنوز جزو بازی‌هاي‌ بسیار پرطرفدار محسوب می شود. شلم بازی بسیار حساسی اسـت. بازیکنان ان باید با توجه صددرصدی، مراقب حرکات خود و هم تیمی شان باشند. یکیدیگر از مواردی کـه برای پیروزی و موفقیت دراین بازی بـه ان نیاز اسـت، قواعد پروپاقرص می باشد کـه هر بازیکنی باید با توجه بـه این قوانین حرکات و کارت‌ هاي‌ خودرا انتخاب کند.

 

چند درصد از بازی شلم به شانس بستگی دارد؟

شلم یا روکن یکی از بازی‌هاي‌ پاسور اسـت کـه بعد از بازی حکم محبوب ترین بازی در بین ایرانیان اسـت. این بازی شلم از واژه “Slam” انگلیسی و “Chelem” فرانسوی گرفته شده‌اسـت. کـه معنای لغوی ان جمع‌آوری تمام برگ‌ هاي‌ «دست‌ هاي‌» بازی اسـت. هدف بازی شلم این اسـت کـه زودتر بـه امتیاز توافق شده برسند. کـه در ان ۴ نفر باهم بازی می کنند. البته می تواند حداقل بـه صورت دو نفره نیز بازی کرد.

آیا بازی شلم شانسی است؟ چگونه در بازی شلم برنده شویم؟

این بازی کاملا شانسی اسـت و این‌که کارت ها یا همان ورق ها چگونه بین افراد پخش شود می تواند در نتیجه بازی موثر باشد. بنابر این نمی‌توان برای بازی کـه هیچ چیزی در مورد آینده ان نمیدانید بگوید کـه چقدر احتمال برد وجوددارد. اما هر چیز کـه هست بین یکی از بازیکنان بازی را خواهد برد. بنابر این نمیتوان بـه طور تضمینی و قطعی راه و روشی برای برد دراین بازی معرفی کرد.

 

چگونه در بازی شلم برنده شویم؟

در دوران دانشجویی برای دست انداختن انها کـه بـه‌تازگی شلم آموخته بودند، جمله‌اي خاص داشتیم: «استاد، مقدمه‌اي بر شلم نوشته‌اند»؛ عبارتی فیلسوفانه برای معرفی بازیکنی تازه‌کار در شلم. شلم بـه‌ظاهر ساده اسـت اما در حقیقت بازیِ فکری‌ و پُرهیجانی‌ست. رویکردی کـه من در این جا دنبال می کنم معرفی شلم نه بـه عنوان یک بازی جذاب برای گذران وقت و سرگرمی کـه ابزاری برای رشد مهارت‌هاي‌ فردی و تیمی‌ست.

آیا بازی شلم شانسی است؟ چگونه در بازی شلم برنده شویم؟

زمین بازی شلم جایی برای آموختن اسـت. بازیکن شلم بـه قیمت‌گذاری محصول، تحلیل بازار، اعتماد بـه شریک، ریسک کردن، فرار از مهلکه، استفاده از فرصت‌ها، رقابت و همکاری تیمی و موارد بسیار دیگر تسلط خواهد یافت کـه میتواند همان‌ها را در زندگی واقعی بـه‌کار گیرد. حتماً شنیده‌اید کـه «فلانی جنبه ندارد» یا «بی‌جنبه اسـت». بله، از همان «جنبه» میگویم و معتقدم این بازی ابزاری موثر در افزایش جنبه اسـت.

 

در بازی شلم احساسات تان را بروز دهید

بازی بـه‌ویژه اگر در محیطی دوستانه باشد، محلی برای تخلیه روحی و روانی‌ و پختن حس‌هاي‌ مختلف اسـت. اشتباه کردن، باختن، بردن و هر شرایط دیگری کـه با ان روبه‌رو می شویم، فرصتی برای رشد ماست. در طول بازی و پس از ان باید هرچه درون داریم را برون بریزیم و بـه عبارتی «خودخوری نکنیم». فریاد شادی سر دهیم یا از عصبانیت داد بزنیم. هیچ حسی را نباید پنهان کرد و حتی منعی در دشنام‌گویی نیست.

 

آیا ترفند بازی شلم وجود دارد؟

همانطور کـه در بالا هم گفتیم، بازرسی احساسات، مهم‌ترین مهارتی‌ست کـه باید بیاموزیم. اما اگر احساسات را بروز ندهیم چگونه می توانیم انها را بازرسی کنیم؟ باید ان‌قدر بی‌جهت یا باجهت خودرا بیرون بریزیم تا نتیجه نمایش زیاد و کم هر حس را ببینیم. دراین صورت احساسات ما بـه‌مرور تعدیل می شوند و حالت بهینه‌تر، پخته‌تر و متمدنانه‌تری بـه خود خواهند گرفت یا وادار بـه ان خواهند شد.

آیا بازی شلم شانسی است؟ چگونه در بازی شلم برنده شویم؟

آیا بازی شلم شانسی اسـت

واکنش‌هاي‌ دیگران و عواقب رفتارمان در نهایت راهنمای ما در رسیدن بـه نمایش ان سطحی از احساسات خواهد بود کـه هم در شان ماست و هم تامین‌کننده خواسته‌هاي‌ ما. کشتن احساسات، توصیه نمی شود حتی تلخ‌ترین حالت ان در بازی شلم کـه عصبانیت و غمِ «باخت» اسـت. آسمان بـه زمین نمی‌افتد اگر ببازیم. اشکالی ندارد ببازیم و غمگین شویم اما لازم اسـت هم زمان بـه تلاش خود بر نظارت احساسات ادامه دهیم.

 

بازی شلم چه چیزهایی را به ما می آموزد؟

راه بردن این بازی و هر بازی دیگری در زندگی، بازرسی احساسات اسـت. با تسلط بر خود، تمرکزمان بیشتر می شود، دقیقتر میشویم، شرایط را بهتر تحلیل می کنیم، ریسک‌هاي‌ ما منطقی‌تر میشوند، اعتماد می کنیم و بـه ما اعتماد می کنند. در بازی «و البته زندگی» گاه شرایطی پیش می آید کـه ورق بـه نفع ما نیست اما آنکه بر خود تسلط دارد می تواند شرایط را بـه سود خود مدیریت کند.

آیا بازی شلم شانسی است؟ چگونه در بازی شلم برنده شویم؟

شاید انتظار داشتید ادبیاتی کـه دراین راه برمی‌گزینم هم چون زمان هر بازی دوستانه دیگری، خودمانی، وِلنگُ‌واز و عامیانه باشد. خیر! ادبیات فاخر و جدی «مقدمه‌اي بر شلم» کمک می کند تا بازی را دست‌کم نگیرید ودر عین حال احساسی خوشایند از خواندن نوشته‌اي سطح بالا تجربه کنید. حالا وقتش اسـت. دوستان را دور هم جمع کنید و بُر بزنید. بازی شلم و این آموزش‌ها را جدی بگیرید.

 

بهترین سایت بازی شلم آنلاین

ودر آخر هم باید بگوییم کـه اگر علاقه دارید تا در بازی شلم آنلاین شرکت داشته باشید، ما بهترین سایت را بـه شـما معرفی می کنیم. برای اینکار کافی اسـت تا بر روی لینک ورود بـه سایت کـه در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید. در سایت ما میتوانید با استفاده از بهترین امکانات و بروزترین ضریب ها در انواع بازی ها از جمله شلم شرکت داشته باشید. شـما می‌توانید با حرفه اي ها رقابت کنید.

 

شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *