معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

پیش بینی بازی پرسپولیس و الهلال عربستان با بونوس رایگان ارز تتر

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی بازی پرسپولیس و الهلال عربستان با بونوس رایگان ارز تتر

پیش بینی بازی پرسپولیس و الهلال 

در این مطلب نکات پیش بینی بازی پرسپولیس و الهلال عربستان را مرور می کنیم. در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و الهلال به مصاف یکدیگر می روند و برنده این بازی وارد مرحله نیمه نهایی بازی ها می شود. این بازی حساس در روز شنبه 24 مهر انجام می شود، به همین منظور هم امروز نکات آماری مهم برای پیش بینی بازی الهلال و پرسپولیس را مرور می کنیم.

 

نکات پیش بینی بازی پرسپولیس الهلال

پیش بینی بازی پرسپولیس و الهلال عربستان

پرسپولیس و الهلال بعد از کنار گذاشتن رقیبان خود در مرحله یک هشتم نهایی، سرانجام در روز 24 مهرماه 1400 و در مرحله یک چهارم نهایی به دیدار هم می روند. تیم باشگاهی الهلال عربستان با شکست دادن استقلال و تیم باشگاهی پرسپولیس هم با شکست دادن استقلال تاجیکستان موفق شده اند تا به این مرحله صعود کنند. اخبار منتشر شده نشان می دهند که هر دو تیم آمادگی خود را برای این رقابت اعلام کرده اند.

 

وضعیت پرسپولیس برای بازی با الهلال

پیش بینی بازی پرسپولیس و الهلال عربستان

کاپیتان تیم پرسپولیس آمادگی تیم را برای این بازی اعلام کرده است. سید جلال حسینی می گوید: بعد از بازی با استقلال تاجیکستان تمام تمرکزمان روی دو بازی پیش رو بود. امیدوارم اولین بازی رو ببریم (الهلال) تا بتوانیم در دومین بازی در مرحله نیمه نهایی هم حاضر شویم. خیلی از برنامه ریزی ها و آنالیزهای ما در تمرینات طبق این بازی بوده و امیدوارم بتوانیم چیزهایی که در این مدت کار کردیم به نتیجه برسانیم.

 

وضعیت الهلال برای بازی با پرسپولیس

پیش بینی بازی پرسپولیس و الهلال عربستان

پیش بینی بازی پرسپولیس و الهلال عربستان

الهلال عربستان با به ثمر رساندن 2 گل موفق شد تا تیم استقلال را حذف کرده و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. این تیم آمادگی کامل خود را برای این بازی اعلام کرده است. آخرین خبرها حاکی از آن است که سالم الدوساری و محمد البریک پس از پایان دوره آسیب‌دیدگی‌شان به تمرین‌های گروهی الهلال بازگشتند. در زیر آمار تقابل های این دو تیم قدرتمند آسیایی را بررسی می کنیم.

 

آمار بازی های الهلال و پرسپولیس

سپتامبر 2017

الهلال 4

پرسپولیس 0

 

آپریل 2017

الهلال 0

پرسپولیس 0

 

فوریه 2017

پرسپولیس 1

الهلال 1

 

می 2015

الهلال 3

پرسپولیس 0

 

شانس برد پرسپولیس بیشتر است یا الهلال؟

با نگاهی به آمار و تاریخچه بازی های رو در رو الهلال و پرسپولیس درمی یابیم که در 5 تقابل اخیر پرسپولیس و الهلال، تیم پرسپولیس 1 برد، 2 مساوی و 2 باخت را در کارنامه خود دارد. در طرف مقابل هم، تیم الهلال 1 باخت، 2 مساوی و 2 برد را ثبت کرده است. البته آخرین بازی مهم مربوط به 4 سال پیش بوده است، در حال حاضر هر دو تیم از لحاظ ترکیب و قدرت تغییرات زیادی داشته اند.

 

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و الهلال 

پیش بینی بازی پرسپولیس و الهلال عربستان

اینستاگرام پرسپولیس

دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض و تقابل النصر عربستان و الوحده امارات در ورزشگاه ملک سعود ریاض برگزار خواهد شد. میزبان دیدار نیمه نهایی منطقه غرب نیز یکی از این دو ورزشگاه خواهد بود. بازی النصر-الوحده ساعت18:00 و دیدار الهلال-پرسپولیس ساعت 20:00 روز 24 مهرماه در شهر ریاض عربستان برگزار می شود.

 

سایت پیش بینی بازی الهلال و پرسپولیس

اگر تمایل دارید تا در پیش بینی این بازی حساس شرکت داشته باشید، ما بهترین سایت شرط بندی فوبتال را به شما معرفی می کنیم. برای ورود به این سایت می توانید بر روی لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید. پس از ورود، می توانید در کمترین زمان یک حساب کاربری ایجاد کنید و از امکانات عالی و بروز سایت ما بهره مند شوید.

 


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *