معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

پیش بینی بازی لیورپول و منچستر یونایتد (2 آبان 1400) با جایزه 100 میلیونی

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی بازی لیورپول و منچستر یونایتد (2 آبان 1400) با جایزه 100 میلیونی

پیش بینی بازی لیورپول و منچستر یونایتد 

در این مطلب نکات پیش بینی بازی لیورپول و منچستر یونایتد را مرور می کنیم. تیم های سرخ پوش و معروف انگلیسی در تاریخ 2 آبان 1400 و در رقابت های لیگ جزیره به مصاف هم می روند. این بازی یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر انگلیس خواهد بود، خصوصا با حضور دوباره کریستیانو رونالدو در خط حمله منچستر یونایتد و حضور محمد صلاح در بین مهاجمان لیورپول. در ادامه بیشتر صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

 

پیش بینی نتیجه بازی لیورپول و منچستر 

در حال حاضر تیم لیورپول در رده دوم جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد، تیم منچستر یونایتد هم در رده ششم جای گرفته است. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. سرخ پوشان لیورپول می خواهند برتری چند ساله خود در مقابل شیاطین سرخ را حفظ کنند و تیم مقابل هم می خواهد طلسم شکست ناپذیری لیورپول را بشکند و امتیاز مهم این بازی را بدست آورد.

 

وضعیت تیم منچستر یونایتد برای این بازی

پیش بینی بازی لیورپول و منچستر یونایتد (2 آبان 1400)

شیاطین سرخ در 5 بازی آخر خود (تا حال حاضر) در لیگ برتر انگلیس 2 برد، 1 مساوی و 2 باخت را ثبت کرده اند. منچستر یونایتد در مقابل نیوکاسل و وستهام به برد دست یافته است، آنها همچنین در مقابل استون ویلا و لستر سیتی شکست خورده و در برابر اورتون به نتیجه مساوی رضایت داده اند. این تیم مدت بسیار زیادی است که نتوانسته تیم لیورپول را در رقابت های لیگ برتر شکست دهد.

 

وضعیت تیم لیورپول برای این بازی

پیش بینی بازی لیورپول و منچستر یونایتد (2 آبان 1400)

سرخ پوشان لیورپول اما در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر جزیره 3 برد و 2 مساوی را ثبت کرده اند. تیم لیورپول در مقابل تیم های لیدز، کریستال پالاس و واتفورد به برتری دست یافتند و همچنین در مقابل منچستر سیتی و برنت فورد به نتیجه مساوی رضایت داده اند. باید بگوییم که لیورپولی ها آمادگی خود را برای این بازی اعلام کرده اند و می خواهند برتری خود را نسبت به شیاطین سرخ حفظ کنند.

 

بازی های رو در رو منچستر و لیورپول

اگر بخواهیم به 5 بازی رو در رو تیم ها (در لیگ برتر) که در فاصله سال های 2019-2021 انجام شده است، باید بگوییم که لیورپول برتری خود را به طور کامل حفظ کرده است. آنها در این بازی هم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا رکوردشکنی خود را ادامه داده و منچستر یونایتد را شکست دهند. در زیر به همراه هم آمار نتایج پنج بازی اخیر دو تیم را بررسی می کنیم.

 

24 فوریه 2019 لیگ برتر

منچستر یونایتد 0

لیورپول 0

 

20 اکتبر 2019 لیگ برتر

منچستریونایتد 1

لیورپول 1 

 

19 ژانویه 2020 لیگ برتر

لیورپول 2

منچستریونایتد 0 

 

17 ژانویه 2021 لیگ برتر

لیورپول 0

منچستریونایتد 0 

 

13 مه 2021 لیگ برتر

منچستر یونایتد 2

لیورپول 4 

 

شانس برد منچستر یونایتد بیشتر است یا لیورپول؟

پیش بینی بازی لیورپول و منچستر یونایتد (2 آبان 1400)

با توجه آمارها باید بگوییم که لیورپول شانس برد بیشتر نسبت به منچستر یونایتد در این بازی دارد. البته نباید شیاطین سرخ را دست کم گرفت، زیرا که آنها می خواهند طلسم باخت را بشکنند و امتیاز این بازی مهم را بدست آورند. اگر قصد پیش بینی نتیجه این بازی را دارید، می توانید بر روی گزینه برد-مساوی لیورپول در این بازی دیدنی پیش بینی کرده و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید.

 

چگونه در پیش بینی نتیجه این بازی شرکت کنیم؟

پیش بینی بازی لیورپول و منچستر یونایتد (2 آبان 1400)

اینستاگرام منچستر یونایتد

اگر تمایل دارید تا در پیش بینی بازی منچستر یونایتد و لیورپول در لیگ برتر جزیره 2021 شرکت داشته باشید، ما بهترین سایت پیش بینی نتایج بازی های فوتبال را به شما معرفی می کنیم. برای ورود می توانید به لینک ورود به سایت که در پایین صفحه ارائه داده ایم مراجعه کنید. شما در کمترین زمان می توانید یک اکانت کاربری ایجاد کرده و از امکانات عالی که ما در اختیار شما قرار می دهیم استفاده کنید.

 


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *