معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

پیش بینی بازی آث میلان و اینتر میلان (16 آبان 1400) با بونوس رایگان

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی بازی آث میلان و اینتر میلان (16 آبان 1400) با بونوس رایگان

پیش بینی بازی آث میلان و اینتر میلان 

در این مطلب راهنمای پیش بینی بازی آث میلان و اینتر میلان را مرور می کنیم. تیم های نامدار میلانی در هفته 12 لیگ سری آ ایتالیا به مصاف هم می روند. باشگاه های آث میلان و اینتر میلان جزو معروف ترین باشگاه های فوتبال جهان می باشند و میلیون ها طرفدار در سرتاسر جهان دارند. افرادی که می خواهند در پیش بینی این بازی شرکت داشته باشند در ادامه با ما همراه باشند تا نکات آماری این بازی را بررسی کنیم.

 

پیش بینی نتیجه بازی آث میلان و اینتر میلان

دو تیم در روز 16 آبان 1400 به مصاف یکدیگر می روند. در حال حاضر تیم آث میلان در صدر جدول لیگ سری آ قرار داشته و تیم اینتر میلان هم در جایگاه سوم قرار دارد. این تیم ها با اختلاف 7 امتیاز رقابت جدی برای صدر نشینی را دارند و از آمادگی روحی و روانی کافی برخوردارند. در فصل هم قبلی بازی ها تیم آث میلان مدعی قهرمانی بود اما در هفته های پایانی این اینتر میلان بود که جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

وضعیت تیم آث میلان برای این بازی

پیش بینی بازی آث میلان و اینتر میلان (16 آبان 1400)

چندی پیش و در کوپا ایتالیا تیم آث میلان با نتیجه 2 بر 1 مغلوب اینتر میلان شد. اما این شرایط حالا تغییر کرده است، تیم آث میلان در فصل جدید بازی های لیگ برتر ایتالیا با کسب 9 پیروزی در 10 بازی ابتدایی سری آ به بهترین عملکرد نیم قرن اخیر خود دست یافته است. شاگردان استفانو پیولی در حال حاضر شماره 1 هستند و از آمادگی روحی و جسمی بالایی برای این بازی برخوردار می باشند.

 

وضعیت تیم اینتر میلان برای این بازی

پیش بینی بازی آث میلان و اینتر میلان (16 آبان 1400)

تیم اینتر میلان هم پا به پای آث میلان پیش روی می کند. آنها در 5 بازی اخیر خود تا حال حاضر: 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت را ثبت کرده اند. البته این آمار برخلاف آث میلان می باشد چرا که آنها در 5 بازی اخیر خود 5 برد کسب کرده اند. به نظر می رسد که دو تیم برای کسب امتیاز حساس در این بازی نهایت تلاش خود را به کار گیرند. اینتر میلان در آخرین بازی خود با آث میلان در سری آ با 3 گل این تیم را شکست داد.

 

بازی های رو در رو آث میلان و اینتر میلان

در اینجا می خواهیم نگاهی به آمار دو تیم در 5 بازی اخیرشان داشته باشیم. از مجموع این 5 بازی، 4 بازی مربوط به رقابت های سری آ و 1 بازی هم مربوط به کوپا ایتالیا است. باید بگوییم که با توجه به بررسی تاریخچه تقابل های دو تیم در تورنمنت های مختلف، تیم اینتر میلان همیشه قوی تر از آث میلان ظاهر شده است. در پنج بازی اخیر، آث میلانی ها تنها یک بار موفق شده اند تا اینتر را شکست دهند.

 

سری آ سپتامبر 2019

میلان 0

اینتر 2

 

سری آ فوریه 2020

اینتر 4

میلان 2

 

سری آ اکتبر 2020

اینتر 1

میلان 2

 

کوپا ایتالیا ژانویه 2021

اینتر 2

میلان 1

 

سری آ فوریه 2021

میلان 0

اینتر 3

 

شانس برد اینتر میلان بیشتر است یا آث میلان؟

پیش بینی بازی آث میلان و اینتر میلان (16 آبان 1400)

اینستاگرام آث میلان

با توجه به تمام آمارها و پیش بینی هایی که ارائه شده است، باید بگوییم که دو تیم از نظر قدرت بسیار نزدیک به یکدیگر هستند. اما آمارها تاکید می کنند که شانس برد تیم اینتر میلان بسیار بیشتر است، البته احتمال زیادی هم وجود دارد که بازی با نتیجه مساوی به اتمام برسد. پیشنهادی که ما به شما داریم استفاده از آپشن های زیر می باشد، البته تحلیل های خودتان را هم در نظر بگیرید. 

 

آپشن های مناسب برای این بازی:

برد-مساوی اینتر میلان

مساوی

 

چگونه در پیش بینی این بازی شرکت کنیم؟

برای شرکت در پیش بینی دربی میلان می توانید به لینک ورود به سایت پایین صفحه مراجعه کنید تا وارد معتبرترین سایت پیش بینی فوتبال ایران شوید. شما از همین حالا می توانید در پیش بینی این بازی حساس شرکت داشته باشید. کاربران همچنین تا دقیقه پایانی بازی اینتر میلان و آث میلان می توانند پیش بینی های خود را ثبت کنند. برای ثبت فرم ها، شما به صدها آپشن متنوع هم دسترسی خواهید داشت.

 


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *