پیش بینی بازی ایران و لبنان (مقدماتی جام جهانی 2022) با بونوس رایگان

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی بازی ایران و لبنان (مقدماتی جام جهانی 2022) با بونوس رایگان

راهنمای پیش بینی بازی ایران و لبنان 

دراین پست راهنمای پیش بینی بازی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی 2022 را مرور میکنیم. در حال حاضر تیم ملی کشورمان با کسب 10 امتیاز درصدر جدول قرار دارد. تیم ملی کشور لبنان هم با کسب 5 امتیاز در رده سوم این جدول جای گرفته اسـت. این بازی در روز 20 آبان 1400 ودر ساعت 15:30 بعد از ظهر انجام خواهد گرفت. در ادامه نکات آماری برای پیش‌بینی این بازی را مرور میکنیم.

 

پیش بینی نتیجه بازی ایران و لبنان

علاقه مندان بـه پیش بینی بازی تیم ملی کشورمان با تیم ملی لبنان، از الان می‌توانند نظرات و نتایج خودرا ثبت کنند. بـه همین منظور هم با قصد داریم تا مهم‌ترین نکات آماری درباره این بازی را بـه اشتراک بگذاریم تا بتوانید بادقت و اطلاعات بیشتر، پیش‌بینی خود درمورد نتیجه این بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی را ثبت کنید. در زیر آمارها و نکات مهمی را بـه همراه هم بررسی خواهیم کرد.

 

وضعیت تیم ملی ایران برای بازی با لبنان

تساوی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی در ورزشگاه آزادی رای بـه صدرنشین ماندن شاگردان دراگان اسکوچیچ دراین گروه داد. ثبت تساوی 1-1 نهایتا ایران را بعد از ۴ بازی ۱۰ امتیازی کرد ودر صدر نگه داشت. کره جنوبی هم با ۸ امتیاز تیم دوم جدول باقی ماند. با این برد شیرین در مقابل یکی از بهترین هاي‌ آسیا، تیم ملی کشورمان حالا آمادگی کامل برای رویارویی با لبنانی ها را پیدا کرده اسـت.

پیش بینی بازی ایران و لبنان «مقدماتی جام جهانی 2022»

امید نورافکن در نیمه دوم دیدار با کره‌جنوبی با دریافت کارت زرد از داور عمانی، دو اخطاره شد و بازی بعدی تیم ملی مقابل لبنان کـه 20 آبان برگزار میشود را از دست داد.مدافع تیم ملی در بازی گذشته مقابل کشور امارات کارت زرد اولش را گرفته بود. و این نکته مهم را هم باید ذکر کنیم کـه سردار مشکلی برای همراهی ایران در بازی پنجم خود مقابل لبنان نخواهد داشت. دیداری کـه قرار اسـت 20 آبان در بیروت برگزار شود.

 

وضعیت تیم ملی لبنان برای بازی با ایران

لبنان در بازی قبلی ودر دیداری مهیج با نتیجه ۳ بر ۲ برابر سوریه در دیداری خارج از خانه بـه برتری رسید. لبنانی‌ها کـه حریف بعدی ایران دراین گروه هستند، با این سه امتیاز شیرین، ۵ امتیازی شده و بـه رتبه سوم جدول رده بندی صعود کردند. بـه این ترتیب، حریف بعدی تیم ملی ایران در جدول بالاتر از تیم مدعی یعنی عراق قرار گرفته و حالا برای بازی با ایران انگیزه بیشتری دارد.

پیش بینی بازی ایران و لبنان «مقدماتی جام جهانی 2022»

در دومین دیدار «سه‌شنبه» گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تیم‌هاي‌ ملی فوتبال سوریه و لبنان بـه میزبانی اردن برابر هم قرار گرفتند کـه در پایان این مسابقه پیروزی 3 بر 2 لبنان رقم خورد. عمر خریبین «20» و عمر السومه «65» زننده دو گل سوریه دراین بازی بودند. محمد جلال قدوح «1+45 و 3+45» و سونی سعد «53» هم برای لبنان گل زدند.

 

بازی های رو در رو ایران و لبنان

با بررسی بازی هاي‌ رو در رو ایران و لبنان درمی یابیم کـه در 5 بازی اخیر، تیم ملی کشورمان موفق شده 4 بار با نتایج سنگین تیم لبنان را شکست دهد. در تقابل هاي‌ اخیر، لبنان تنها 1 بار موفق شده ایران را شکست دهد و این بازی مربوط بـه مقدماتی جام جهانی درسال 1391 اسـت. باید این نکته مهم را بگوییم کـه لبنانی ها 10 سال اسـت کـه نتوانسته اند تیم ملی ایران را شکست دهند.

 

1392/8 مقدماتی جام ملت‌هاي‌ آسیا

ایران 4

لبنان 1

 

1392/3 مقدماتی جام جهانی

ایران 4

لبنان 0

 

1391/11 مقدماتی جام ملت‌هاي‌ آسیا

ایران 5

لبنان

 

1391/6 مقدماتی جام جهانی

ایران 0

لبنان 1

 

شانس برد تیم ایران بیشتر است یا لبنان؟

پیش بینی بازی ایران و لبنان «مقدماتی جام جهانی 2022»

اینستاگرام تیم ملی فوتبال ایران

ودر آخر هم با توجه بـه تمام آمارها و وضعیت جسمی و روحی بازیکنان هردو تیم، باید بگوییم کـه دراین بازی ایران دست بالاتر را دارد و شـما میتوانید بر روی برد-مساوی تیم ملی کشورمان فرم هاي‌ پیشبینی خودتان را ثبت کنید. در حال حاضر تیم ملی لبنان فقط امتیاز میزبانی را دارد و بعید بـه نظر می‌رسد کـه با وضعیت فعلی بتواند تیم ملی ایران را شکست دهد.

 

چگونه بازی ایران و لبنان را پیش بینی کنیم؟

اگر تمایل دارید تا در پیشبینی دبازی ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی 2022 شرکت داشته باشید، ما بهترین سایت پیشبینی فوتبال را بـه شـما معرفی میکنیم. برای ورود بـه سایت ما کافی اسـت تا بـه لینک ورود بـه سایت کـه در پایین صفحه قرار داده ایم مراجعه کنید. پس از کلیک بر روی این لینک، شـما در مدت زمان کوتاهی وارد معتبرترین سایت پیشبینی فوتبال ایران خواهید شد.

 


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *