پیش بینی قهرمان مسابقات هندبال زنان 2021

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی قهرمان مسابقات هندبال زنان 2021

پیش بینی قهرمان مسابقات هندبال زنان 2021

امروز راهنمای پیش بینی قهرمان مسابقات هندبال زنان را مطالعه می کنیم. مسابقات قهرمانی جهان هندبال زنان 2021 بین 1 تا 19 دسامبر در اسپانیا برگزار می شود. 32 تیم برای عنوان قهرمانی رقابت می کنند که مدافع عنوان قهرمانی، هلند، و قهرمان جدید المپیک، فرانسه است. اما پیش‌بینی‌های قهرمانی جهان هندبال زنان در سال 2021، نروژ را بالاتر از آنها به‌عنوان برترین مورد علاقه‌ها ذکر می‌کند.

 

شرط بندی در مسابقات هندبال زنان

32 تیم شرکت کننده تلاش خود را برای کسب جام در مرحله مقدماتی آغاز خواهند کرد که در هشت گروه چهار تیمی تقسیم می شوند. از هر گروه سه تیم به دور اصلی راه خواهند یافت. اما همه تیم ها امتیاز قبلی خود را در مقابل سایر تیم های پیشرفته با خود خواهند گرفت. از چهار گروه این مرحله فقط دو تیم اول جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب خواهند کرد.

پیش بینی قهرمان مسابقات هندبال زنان 2021

بنابراین هر بازی از همان ابتدا اهمیت دارد، زیرا یک تساوی زودهنگام می تواند تصمیم بگیرد که آیا تیم می تواند در مرحله بعدی بازی کند یا خیر. هلند پس از شکست دادن اسپانیا در فینال دو سال پیش، مدافع عنوان قهرمانی است. اکنون اسپانیا میزبان مسابقات در چهار شهر مختلف خواهد بود. فینال در گرانولرز در 30 کیلومتری شمال شرق بارسلونا در 19 دسامبر برگزار خواهد شد.

 

پیش بینی مسابقات قهرمانی هندبال زنان

نروژ برای هشتمین بار قهرمان جام ملت‌های اروپا 2020 شد و موفق‌ترین تیم تاریخ این مسابقات شد. سایت های ورزشی آنلاین در اسپانیا کمترین شانس را برای پیروزی تیم هندبال زنان نروژی در این رویداد با ضریب 2.10 ارائه می‌دهند. تیم آنها تابستان امسال در المپیک توکیو عملکرد قدرتمندی از خود به نمایش گذاشت، اما در آنجا فقط به مدال برنز دست یافتند. (پس از اینکه شاگردان توریر هرگیرسون در نیمه نهایی با یک گل مغلوب تیم روسیه شدند).

 

شانس قهرمانی تیم هندبال زنان نروژ

نروژ در مسابقات جهانی قبلی با شکست مقابل روسیه در مسابقات، صاحب مدال برنز و چهارم شد. بنابراین مطمئناً آنها می خواهند از رقبای خود انتقام بگیرند. تیم آنها توسط بازیکنان برجسته ای مانند استین بردال اوفتدال، نورا مورک و دروازه بان 41 ساله، کاترین لونده هدایت خواهد شد. همچنین قهرمان فعلی المپیک، فرانسه در پیش‌بینی مسابقات قهرمانی جهان هندبال زنان 2021 ضریب 5.50 را دارد.

 

شانس قهرمانی تیم هندبال زنان فرانسه

پیش بینی قهرمان مسابقات هندبال زنان 2021

با توجه به آخرین موفقیت آنها و نتایج عالی قبلی آنها (مانند قهرمانی در جام جهانی 2017 و قهرمانی اروپا در سال 2018) در سال های اخیر عملکرد قوی داشته اند. آنها چندین بازیکن بزرگ در ترکیب خود دارند، به عنوان مثال، پائولتا فوپا بازیکن 21 ساله خط و لورا فلیپس، بازیکن راست تیم ستاره های المپیک. شاگردان اولیویه کرومبهولتز در یک گروه سخت مقابل مونته نگرو، اسلوونی و آنگولا شروع خواهند کرد.

 

برای ورود به بهترین سایت پیش بینی ورزشی ایران و شرکت در پیش بینی مسابقات قهرمانی هندبال زنان، می توانید بر روی لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم کلیک کنید.

 

شانس سایر تیم های برتر هندبال زنان

هلند، قهرمان جهان، نروژ و فرانسه را با ضریب 6.50 دنبال می کند. فرم اخیر آنها پس از کسب مقام ششم در آخرین قهرمانی اروپا و پنجمی در المپیک چندان عالی نبوده است. البته آنها هنوز هم بازیکنان بزرگی دارند که می توانند بازی ها را با اهداف خود تعیین کنند. مثل استوانا پولمن و لوئیس ابینگ مدافع چپ که دو سال پیش در ژاپن بیشترین گل را به ثمر رساند. سایر بازیکنان باتجربه نیز می توانند کمک بزرگی برای این تیم باشند.

پیش بینی قهرمان مسابقات هندبال زنان 2021

سایت های قمار آنلاین در اسپانیا به طور شگفت انگیزی ضریب 16.00 را برای پیروزی تیم خود ارائه می دهند. علیرغم اینکه اسپانیا در آخرین تورنمنت نایب قهرمان شد و اکنون در زمین خود بازی می کند. اما آنها فقط در توکیو نهم شدند که به معنای اخراج مربی آنها نیز بود. اکنون آنها می توانند برای کسب اولین عنوان خود در یک تورنمنت بزرگ تحت رهبری مربی جدید خود، خورخه ایگناسیو پرادس، تلاش کنند.

پیش بینی قهرمان مسابقات هندبال زنان 2021

همچنین ضریب بهتری برای دارندگان مدال نقره المپیک و تیم فدراسیون هندبال روسیه، ارائه نمی شود. البته قابل درک است زیرا تیم آنها چندین بازیکن کلیدی را در این رویداد از دست خواهد داد. مانند آنا ویاخیرووا، پولینا کوزنتسوا و کاپیتان تیم داریا دیمیتریوا. آنها هنوز بازیکنان خوب و استعدادهای جوانی دارند که می توانند حریفان خود را شگفت زده کنند. ضریب روسیه برای برنده شدن در مسابقات 14.00 است.

 

شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *