معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

پیش بینی بازی تاتنهام و لیورپول (28 آذر 1400)

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی بازی تاتنهام و لیورپول (28 آذر 1400)

راهنمای پیش بینی بازی تاتنهام و لیورپول 

در این مطلب نکات پیش بینی بازی تاتنهام و لیورپول در لیگ برتر انگلیس را مطالعه خواهیم کرد. دو تیم مشهور و پرطرفدار انگلیسی در روز 28 آذر و در هفته 18 بازی های لیگ جزیره 2021-22 به مصاف هم می روند. تیم های لیورپول و تاتنهام در حال حاضر با اختلاف 12 امتیاز در جایگاه دوم و هفتم جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارند. در زیر نکات آماری مهم برای پیش بینی این بازی را بررسی می کنیم.

 

پیش بینی بازی لیورپول و تاتنهام لیگ برتر انگلستان

در هفته هجدهم از بازی های لیگ برتر انگلستان، تیم های تاتنهام و لیورپول بار دیگر به مصاف هم می روند. هر دو تیم جزو غول های انگلیسی بوده و برای رسیدن به صدر جدول رقابت می کنند. در فصل جدید هر دو تیم بسیار قدرتمند ظاهر شده اند، در آخرین بازی رو در رو تیم لیورپول موفق شد تا با کسب نتیجه 3 بر 1 تیم تاتنهام را شکست دهد و حالا تاتنهام می خواهد انتقام باخت پیشین خود را بگیرد.

پیش بینی بازی تاتنهام و لیورپول (28 آذر 1400)

همان طور که خودتان هم می دانید دنیای فوتبال غیر قابل پیش بینی است. هیچوقت نمی توان درباره نتیجه قطعی یک بازی نظر داد، اما می توانیم با بررسی عملکرد تیم ها و همچنین کمک گرفتن از مهارت تحلیلگران، در مورد نتیجه بازی ها پیش بینی هایی را ثبت کنیم. به همین منظور هم می توانیم با بررسی عملکرد تیم ها در لیگ برتر، آمار بازی های رو در رو و وضعیت فعلی تیم ها پیش بینی نسبتا دقیقی از بازی داشته باشیم.

 

وضعیت تیم لیورپول برای این بازی

تیم باشگاهی لیورپول تا اینجا، در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلستان 5 برد را ثبت کرده است. این تیم در حال حاضر با کسب 37 امتیاز در مجموع 16 بازی در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. سرخ پوشان لیورپول تنها با اختلاف یک امتیاز با تیم منچستر سیتی در این جایگاه قرار دارند.

 

وضعیت تیم تاتنهام برای این بازی

تیم باشگاهی تاتنهام در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر جزیره، 3 برد، 1 مساوی و 1 باخت را ثبت کرده است. در حال حاضر آنها با 14 بازی موفق شده اند تا 25 امتیاز کسب کنند و در رده 7 جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها با اختلاف 2 امتیاز با تیم آرسنال در این جایگاه قرار گرفته اند.

 

بازی های رو در رو تاتنهام و لیورپول

در زیر آمار 5 بازی رو در رو دو تیم تا این لحظه را بررسی خواهیم کرد. باید ذکر کنیم که در تمام تقابل اخیر، تیم لیورپول موفق شده تا تیم تاتنهام را شکست دهد.

 

01 ژوئن 2019 لیگ قهرمانان اروپا

تاتنهام 0

لیورپول 2

 

27 اکتبر 2019 لیگ برتر

لیورپول 2

تاتنهام 1

 

11 ژانویه 2020 لیگ برتر

تاتنهام 0

لیورپول 1

 

16 دسامبر 2020 لیگ برتر

لیورپول 2

تاتنهام 1

 

28 ژانویه 2021 لیگ برتر

تاتنهام 1

لیورپول 3

پیش بینی بازی تاتنهام و لیورپول (28 آذر 1400)

برای ثبت پیش بینی های خود درباره این بازی حساس، می توانید بر روی لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم مراجعه کنید. شما در کمترین زمان وارد معتبرترین و بزرگترین سایت پیش بینی فوتبال ایران خواهید شد.

 

شانس برد تیم لیورپول بیشتر است یا تاتنهام؟

باید بگوییم که در حال حاضر و با توجه به پیش بینی های تحلیلگران دنیای فوتبال، تیم لیورپول 57 درصد، و تیم تاتنهام هم 20 درصد شانس برنده شدن دارند. همچنین باید بگوییم که دو تیم 23 درصد شانس نتیجه مساوی دارند. البته این نکته را هم در نظر بگیریم که تیم ها در لحظه نگارش این مقاله، 1 تا 2 بازی تا این تقابل فاصله دارند، اما کاربران از همین لحظه می توانند پیش بینی های خود را ثبت کنند.

پیش بینی بازی تاتنهام و لیورپول (28 آذر 1400)

اینستاگرام تاتنهام

به منظور پیش بینی بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر جزیره 2021-22 می توانید از گزینه های پیشنهادی که در زیر ارائه داده ایم استفاده کنید. توجه داشته باشید که پیش بینی بازی ها فقط به برد-باخت و مساوی محدود نمی شود. شما می توانید از صدها آپشن دیگر هم برای ثبت فرم های خود استفاده کنید. بنابراین پیشنهاد می کنیم که گزینه هایی از جمله شانس دوبرابر و هندیکپ آسیایی را هم در نظر داشته باشید.

 

آپشن های پیش بینی مناسب این بازی:

برد-مساوی تیم لیورپول

برد تیم لیورپول

باخت تیم تاتنهام

 

نکات پایانی

برای مطالعه دیگر تحلیل ها و پیش بینی های فوتبالی می توانید به مقالات پیشنهادی که در زیر قرار داده ایم مراجعه کنید. همچنین شما با مراجعه به آرشیو سایت ما می توانید با انواع آموزش ها و ترفندهای پیش بینی نتیجه بازی های فوتبال آشنا شوید. با افزایش اطلاعات و مهارت های خود می توانید شانس بسیار بیشتری برای برنده شدن در شرط بندی های فوتبالی خود داشته باشید.

 


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *