معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا

معتبر ترین سایت بازی انفجار ایرانی با ضریب بالا و درگاه مستقیم

انفجار

پیش بینی مسابقات جهانی اسکیت نمایشی 2022

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی مسابقات جهانی اسکیت نمایشی 2022

پیش بینی مسابقات جهانی اسکیت نمایشی 

در این پست، راهنمای پیش بینی مسابقات جهانی اسکیت نمایشی 2022 که قرار است هفته آینده آغاز شود را مرور می کنیم. به عنوان آخرین رویداد مهم، مسابقات جهانی عملاً پایان فصل اسکیت بازی را رقم خواهد زد. مسابقات امسال برای اولین بار در یک دهه گذشته در فرانسه برگزار می شود. با توجه به برگزاری بازی های المپیک زمستانی در سال جاری، بسیاری از اسکیت بازان برتر احتمالاً مسابقات جهانی را از دست خواهند داد.

 

رویدادهای جهانی در حال انجام باعث شده است اتحادیه بین المللی اسکیت (ISU) ورزشکاران روسیه و بلاروس را ممنوع کند. از آنجایی که بسیاری از ستاره‌های برتر مجبور به ترک رقابت شدند، درها برای ظهور ستاره‌های جدید باز است. علیرغم از دست دادن برخی از بهترین اسکیت بازان، مسابقات جهانی اسکیت بازی 2022 هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه دارد. برای اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

 

مسابقات جهانی اسکیت 2022 کجا برگزار می شود؟

مانند بسیاری از رویدادهای برجسته جهانی، قهرمانان اسکیت نمایشی جهان از سال ها قبل برنامه ریزی شده اند. در سال 2019، اعلام شد که این رقابت ها برای مسابقات جهانی 2022 به مونپلیه فرانسه خواهد رفت. فرانسه از سال 2012 میزبان مسابقات جهانی نبوده است. فرانسوی ها پیش از این میزبانی این رقابت ها را بر عهده داشته اند، اما این اولین بار است که مون پلیه میزبان این رقابت ها خواهد بود.

 

مسابقات جهانی اسکیت نمایشی از چه زمانی آغاز شد؟

مونپلیه که در جنوب فرانسه واقع شده است، تاریخی غنی دارد که به قرن چهاردهم باز می گردد. این جشن از 21 مارس آغاز می شود و تا 27 ادامه می یابد. ISU در ابتدا در سال 1892 تشکیل شد و از آن زمان تا کنون هیئت حاکم اسکیت روی یخ رقابتی بوده است. سایر سازمان‌های حکومتی در طول سال‌ها تلاش کرده‌اند تا به وجود بیایند، اما ناموفق بوده‌اند. در حال حاضر نزدیک به 100 کشور عضو ISU هستند.

پیش بینی مسابقات جهانی اسکیت نمایشی 2022

پس از تشکیل در سال 1892، ISU اولین قهرمانی جهانی اسکیت نمایشی را در سال 1896 برگزار کرد. مسابقات اصلی فقط دارای رقبای مرد بود. مدج سیرز اولین زنی بود که در مسابقات جهانی در سال 1902 شرکت کرد. ISUاولین مسابقه زنان را در سال 1906 تأسیس کرد که Syers برنده آن شد. دو سال بعد، ISU اولین مسابقه زوجی را تأسیس کرد.

 

هر سه جزء، تا مسابقات قهرمانی اسکیت نمایشی جهان در سال 1930 در یک رویداد واحد حضور نداشتند. رقص نمایشی روی یخ هم تا سال 1952 به مسابقات اضافه نشد. در طول دهه ها، رشته های ورزشی دستخوش تغییرات زیادی شده اند. با این حال، اسکیت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مسابقات باقی مانده است. در دنیای رقابتی اسکیت روی یخ، معمولاً فقط بازی های المپیک زمستانی مهم تر دیده می شود.

 

شرکت کنندگان مسابقات جهانی اسکیت

مسابقات جهانی یک رویداد سالانه است و معمولاً مهمترین رویداد فصل اسکیت بازی است. با این حال، با توجه به برگزاری بازی های المپیک زمستانی در اوایل امسال، بسیاری از رقبای امسال غایب خواهند بود. به عنوان مثال، دو اسکیت باز برتر مردان، ناتان چن از ایالات متحده و هانیو یوزورو از ژاپن، قبلا کنار رفته اند. چن این هفته با اشاره به مصدومیت آزاردهنده خود، کناره گیری خود را اعلام کرد.

 

جالب است بدانید که او سه بار قهرمان جهان شد و مدال طلای المپیک زمستانی 2022 را به دست آورد. وی جای خود را به کامدن پولکینن خواهد داد. پولکینن به وینسنت ژو و ایلیا مالینین در تیم ایالات متحده خواهد پیوست. هانیو یوزورو ژاپنی نیز پس از مصدومیت در المپیک زمستانی ماه گذشته از میادین دور است. چن و یوزورو در چهار مسابقه اخیر جهان پیروز شده اند.

 

ISU ورزشکاران روس و بلاروسی را به دلیل عملیات ویژه نظامی در اوکراین از شرکت در مسابقات منع کرد. این بدان معناست که آناستازیا میشینا و الکساندر گالیاموف از FSR نمی توانند از قهرمانی خود در سال 2021 دفاع کنند. تیم دوم سال گذشته، سوئی ونجینگ و هان کونگ از چین نیز امسال از رقابت کنار رفتند. سویی و هان در بازی‌های المپیک زمستانی 2022 در اسکیت دو نفره طلا گرفتند.

 

کدام کشور بیشترین مسابقات جهانی اسکیت را دارد؟

از اواخر قرن نوزدهم، مسابقات جهانی اسکیت نمایشی تنها 16 بار لغو شده است. در طول بیش از 100 سال رقابت، نقاط قوت کشورها آشکار شده است. ایالات متحده در مجموع 56 مدال طلا در مسابقات جهانی دارد که بیشتر موفقیت آنها در مسابقات انفرادی است. ورزشکاران روسی که تحت پرچم FSR، اتحاد جماهیر شوروی، یا پرچم روسیه هستند، به نظر می رسد که در رقص زوجی برتری دارند.

پیش بینی مسابقات جهانی اسکیت نمایشی 2022

پیش بینی مسابقات جهانی اسکیت نمایشی

ایالات متحده آمریکا 26 مدال طلا در مسابقات جهانی در مسابقات انفرادی مردان دارد که بیشترین مدال طلا در بین هر کشوری است. اتریش (22) و سوئد (15) رتبه 3 را تکمیل می کنند. گیلبرت فوکس آلمانی اولین مسابقه جهانی را در سال 1896 برنده شد. اولریش سالچو از سوئد 10 بار برنده این رویداد شده است. با این حال، کارل شفر اتریشی است که با 7 پیروزی متوالی بیشترین پیروزی را به دست آورده است.

 

رکوردهای مسابقات انفرادی زنان

سال گذشته، ناتان چن برنده این رویداد برای ایالات متحده شد. موفقیت ایالات متحده در مسابقات انفرادی به مسابقات انفرادی زنان نیز گسترش می یابد. آمریکا 26 بار برنده این مسابقات شده است. نروژ (10) و آلمان (9) با فاصله دور، رتبه های دوم و سوم هستند. تمام 10 مدال طلای نروژ در سال های متوالی توسط سونیا هنی به دست آمد. هنی بیشترین مدال و بیشترین برد متوالی را در این رویداد دارد.

 

رکوردهای مسابقات دو نفره

برنده سال گذشته، آنا شچرباکووا از FSR، امسال از رقابت محروم شد. FSRسال گذشته مسابقات انفرادی زنان را در بر گرفت. با این حال، تسلط واقعی روسیه در مسابقات تیمی رخ داده است. روسیه بیشترین مدال طلا را در زوج (34) و رقص روی یخ (29) دارد. آلمان (18) و کانادا (12) نیز موفق به کسب مدال طلا در اسکیت زوجی شده اند. در همین حال، بریتانیا (17) و فرانسه (7) سه مدال طلای برتر را در رقص روی یخ تکمیل می کنند.

 

جوایز مسابقات اسکیت نمایشی

شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی جهان اسکیت برای چیزی بیش از افتخار شخصی اسکیت می کنند. شش شرکت کننده برتر در هر رویداد یک جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. عملکرد یک کشور همچنین برای تعیین سهمیه ورودی در رویداد سال آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سال گذشته در مجموع 868000 دلار جایزه اهدا شد. مبلغ جایزه نقدی برای مسابقه امسال اعلام نشده است.

پیش بینی مسابقات جهانی اسکیت نمایشی 2022

با این حال، می توانیم فرض کنیم که آنها باید مشابه سال گذشته باشند. به شش اسکیت باز برتر جوایز نقدی داده می شود که عمده پول به سه اسکیت باز یا تیم برتر تعلق می گیرد. مسابقات انفرادی در مجموع 182000 دلار جوایز اهدا کردند. برترین اسکیت باز مسابقات تک نفره مردان و زنان هر کدام 64000 دلار کسب کرد. این در حالی است که رتبه دوم 47000 دلار و نفر سوم 33000 دلار جایزه دریافت کردند.

 

در مسابقه اسکیت دونفری و رقص روی یخ، در مجموع 252000 دلار برای هر رویداد اهدا شد. کسب مقام اول برای تیم برنده 90000 دلار برای اشتراک به ارمغان آورد. به تیم دوم 65000 دلار جایزه تعلق گرفت. مقام سوم برنده مدال برنز و 45000 دلار شد.

 

چگونه در پیش بینی مسابقات اسکیت نمایشی شرکت کنیم؟

این تونمنت هفته آینده در مونپلیه فرانسه اتفاق می افتد. می‌توانید مسابقات را به صورت زنده در شبکه‌های Peacock، NBA و USA دنبال کنید. همچنین اگر تمایل دارید تا در پیش بینی مسابقات اسکیت نمایشی شرکت داشته باشید، می توانید به لینک ورود به سایت پایین صفحه مراجعه کنید. در این سایت می توانید از بهترین و بروزترین امکانات استفاده کرده و از مهارت های خود برای کسب یک جایزه عالی استفاده کنید.

 

شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *