فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید با شارژ هدیه رایگان

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید با شارژ هدیه رایگان

فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید

در این بخش، راهنمای فرم پیش بینی بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مرور می کنیم. در این مرحله و در تاریخ 16 فروردین 1400 ساعت 23:30 دو تیم انگلیسی و اسپانیایی به مصاف هم می روند. تا این لحظه هر دو تیم در بازی های قبلی خود پیروز شده اند و آمادگی خود را برای این مسابقه اعلام کرده اند. در زیر نکات آماری بازی من سیتی و اتلتیکو مادرید را مرور می کنیم.

 

اتلتیکو مادرید سابقه نشان دادن قدرت خود به حریفان سرسخت در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، اما منچسترسیتی باید ابزارهایی برای شکست دادن آنها داشته باشد. آبی‌ها مصمم هستند که در رقابت‌های باشگاهی قهرمانان اروپا بهتر از فصل گذشته پیش بروند و برای اولین بار جام را بالای سر ببرند. در ادامه شانس برد تیم های من سیتی و اتلتیکو را بررسی کرده و آمار بازی های رو در رو این تیم ها را نیز مرور می کنیم.

پیش بینی بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید

بازی های رو در رو منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید

 

شانس برد منچسترسیتی چقدر است؟

سیتی طبق معمول از مرحله گروهی عبور کرد و سپس با پیروزی 5-0 در اسپورتینگ لیسبون در بازی اول مرحله یک هشتم نهایی خود، یک بیانیه واقعی از هدف خود اعلام کرد. آبی ها راضی بودند که در بازی برگشت به سادگی در یک بن بست بدون گل از حریف عبور کنند، اما شدت بازی دوباره در اینجا افزایش خواهد یافت. این مسابقات در طول یک دهه موفقیت باورنکردنی در کتاب سیتی بوده است و پپ گواردیولا اهمیت آن را می‌داند.

 

این سرمربی اسپانیایی گفت: «شما به استراتژی‌ها، ایده‌ها و هر چیزی نیاز دارید، اما در پایان به جام‌ها نیاز دارید. بدون جام، نمی توانید مردم را متقاعد کنید. فقط این است که در فوتبال وزن دارد.» او در مورد ترکیب فعلی خود افزود: به این بازیکنان اعتماد زیادی دارد تا در هر رقابتی پیروز شوند. ما سعی خواهیم کرد این کار را انجام دهیم و من می خواهم این کار را با این بچه ها انجام دهم.

 

انتظار می رود آبی ها در این مسابقه بر مالکیت توپ و موقعیت زمین تسلط داشته باشند، زیرا اتلتیکو اغلب عقب می نشیند و سعی می کند فشار را کاهش دهد. با نگاهی به ضریب من سیتی در مقابل اتلتیکو مادرید، 6.75 برای پیروزی 2-0 خانگی پیش بینی خوبی است. در کل هم باید بگوییم که ضریب برد من سیتی در سایت های معتبر برای این بازی 1.42، ضریب برد اتلتیکو 7.5 و ضریب مساوی آنها هم 4.6 اعلام شده است.

پیش بینی بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید

آمار آخرین بازی های منچسترسیتی

 

شانس برد اتلتیکو مادرید چقدر است؟

اتلتیکو در چند فصل گذشته نتایج متفاوتی مقابل تیم های انگلیسی داشته است، در سال 2020 لیورپول را حذف کرد اما سال گذشته در مجموع 3-0 به چلسی باخت. در این دوره، آنها در مرحله گروهی دو بار از تیم یورگن کلوپ شکست خوردند و برای موفقیت به پیروزی در پورتو و آث میلان نیاز داشتند. با این حال، لوس کولچونروس در دور آخر مقابل منچستریونایتد با وجود تساوی 1-1 در اسپانیا پیروز شایسته ای بود.

پیش بینی بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید

اینستاگرام منچسترسیتی

گل تساوی دیرهنگام آنتونی الانگا در واندا متروپولیتانو کاملاً برخلاف روند بازی در یک موقعیت یک طرفه بود. اتلتیکو در اولدترافورد مطمئن شد و رنان لودی تنها گل بازی را به ثمر رساند. گواردیولا اظهار داشت: آنها مرحله گروهی فوق العاده سختی را پشت سر گذاشتند و در تساوی با یونایتد، بیش از 180 دقیقه، بهتر بودند. در بازی مادرید، آنها نیمه اول فوق العاده بودند. آنها همانی هستند که باید باشند.

 

آقای گواردیولا افزود: شما بازی می کنید. سعی می کنید بازی خود را تحمیل کنید. اما این کار دشواری است. با این حال، یونایتد چند موقعیت خوب اولیه در بازی برگشت ایجاد کرد، قبل از اینکه توسط دیگو سیمئونه مغلوب شود. اگر اسپانیایی ها این بار در شروع به همان اندازه عصبانی باشند، دچار آسیب خواهند شد. بیایید پیش بینی بازی من سیتی در مقابل اتلتیکو مادرید را با گرفتن امتیاز 3.75 برای گلزنی آبی ها در دقیقه 15:00 به پایان برسانیم.

پیش بینی بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید

آمار آخرین بازی های اتلتیکو مادرید

 

چگونه در پیش بینی این بازی شرکت کنیم؟

برای شرکت در پیش بینی نتیجه بازی منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید می توانید بر روی لینک ورود به سایت پایین صفحه کلیک کنید. شما وارد بهترین سایت پیش بینی فوتبال ایران خواهید شد و می توانید از بهترین و بروزترین امکانات استفاده کنید. همچنین اگر تمایل دارید تا نکات پیش بینی دیگر بازی های مهم فوتبال جهان را مطالعه کنید، می توانید به مطالب پیشنهادی که در زیر ارائه داده ایم مراجعه کنید.


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *