پیش بینی بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر

مجله و سایت سی فایو تقدیم میکند

پیش بینی بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر

پیش بینی بازی های ایران در جام جهانی 

در این بخش راهنمای پیش بینی بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر را بررسی خواهیم کرد. سایت های معتبر پیش بینی فوتبال از همین حالا ثبت نام در پیش بینی بازی های جام جهانی قطر را آغاز کرده اند. تیم ملی کشورمان در گروه B جام جهانی قرار گرفته است و با تیم های انگلستان، ایالات متحده آمریکا و یکی از تیم های: ولز، اسکاتلند یا اوکراین هم گروه می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری را بررسی می کنیم.

 

بازی های ایران در جام جهانی قطر 2022 

در جام جهانی 2022 قطر، ایران در گروه B قرار گرفته است. جایی که باید با انگلستان، آمریکا یکی از سه تیم: اوکراین، ولز یا اسکاتلند رقابت کند. بر طبق پیش بینی ها و بررسی هایی که تا امروز ارائه شده است، ایران شانس بالایی دارد تا از مرحله گروهی صعود کند. سایت های معتبر پیش بینی فوتبال پیش بینی کرده اند که تیم های انگلستان و ایران بیشترین شانس صعود به مرحله بعدی رقابت ها را دارد.

پیش بینی بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر

پیش بینی بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر

برهمین اساس هم تیم ملی فوتبال کشورمان در این دوره از بازی ها، شانس بسیار بالایی دارد که برای اولین بار به مرحله بعد صعود کند. علاقه مندان از همین حالا می توانند پیش بینی های خود را در معتبرترین سایت های پیش بینی آنلاین ثبت کنند. شما می توانید از ضریب های بسیار بالا بهره مند شوید. اما با شروع بازی ها و اعلام نتایج در هر مرحله از بازی، ضریب ها هم کاهش پیدا می کنند.

 

حریفان ایران در جام جهانی 2022 

در زیر به بررسی حریفان ایران در جام جهانی قطر خواهیم پرداخت. درست زمانی که قرعه کشی ها انجام شده و تیم های گروه ایران مشخص شدند، سیلی از حواشی راهی شبکه های اجتماعی شد. اما به طور کلی باید بگوییم که در این رقابت ها ایران در گروه بسیار خوبی قرار گرفته و بازیکنان تیم ملی می توانند امید بالایی داشته باشند تا سد این حریفان عبور کنند.

 

انگلستان

اولین رقیب ایران تیم ملی انگلستان می باشد. آنها یک بار و در سال 1950 اولین جام جهانی خود را تجربه کرده اند. فوتبال ورزشی متعلق به این کشور است و آنها در این تورنمنت نهایت تلاش شان را خواهند کرد که باخت در فینال جام ملت های اروپا را جبران کنند. آنها بعد از برزیل بالاترین شانس کسب جام جهانی را دارند. در مجموع تیم ملی فوتبال انگلستان 16 بار در رقابت ها حضور داشته است.

 

آمریکا

تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا از سال 1930 در رقابت ها حضور داشته و تاکنون 10 بار به این تورنمنت بزرگ راه یافته اند. این تیم در جام جهانی قبل حضور نداشت. آنها از سال 1990 تا سال 2014 به طور پیوسته در بازی ها حضور داشته اند. ایالات متحده آمریکا همچنین در سال 1994 میزبانی این رقابت ها را برعهده داشته است. تیم ملی کشور ما قبلا توانسته آمریکایی ها را شکست دهد.

 

اوکراین، اسکلند و ولز

دیگر رقیب کشورمان یکی از این 3 تیم خواهد بود. تیم های اوکراین و اسکاتلند در پلی آف به مصاف هم رفته و برنده این بازی با ولز رقابت می کند. در نهایت هم یکی از این تیم ها به گروه B صعود خواهد کرد. با توجه به پیش بینی ها و نظرات تحلیلگران ایران توانایی دارد تا هر یک از این 3 تیم را شکست دهد. بنابراین می توانیم امید زیادی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی قطر را داشته باشیم.

پیش بینی بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر

برای پیش بینی بازی های ایران در جام جهانی 2022 می توانید به لینک ورود که در پایین صفحه قرار داده ایم مراجعه کنید. شما می توانید در بهترین و معتبرترین سایت پیش بینی فوتبال ایران به طور کاملا رایگان ثبت نام کنید.

 

گروه های جام جهانی 2022

1. گروه A: قطر، اکوادور، سنگال، هلند
2. گروه B: انگلیس، ایران، آمریکا، اوکراین/اسکاتلند/ولز
3. گروه C: آرژانتین، عربستان سعودی، مکزیک، لهستان
4. گروه D: فرانسه، استرالیا، امارات، پرو، دانمارک، تونس
5. گروه E: اسپانیا، کاستاریکا/نیوزیلند، آلمان، ژاپن
6. گروه F: بلژیک، غنا، مراکش، کرواسی
7. گروه G: برزیل، صربستان، سوئیس، کامرون
8. گروه H: پرتغال، کانادا، اروگوئه، کره جنوبی

 

تیم هایی که بالاترین شانس قهرمانی جام جهانی را دارند

برزیل با ضریب 2/9 بیشتری شانس قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر را دارد. علیرغم باخت در فینال کوپا آمریکا به آرژانتین، اما تیم آقای تیته در مقدماتی فوق العاده بوده است. آنها در گروه G با صربستان، سوئیس و کامرون هم‌گروه شده‌اند. تیم ملی فرانسه در کنار انگلیس با ضریب برد 2/11 معرفی شده تا پس از ایتالیا در سال 1938 و برزیل در سال 1962، تنها سومین کشوری در تاریخ باشد که جام جهانی را دوباره کسب کند.

پیش بینی بازی های ایران در جام جهانی 2022 قطر

اینستاگرام جام جهانی 2022

ضریب برد اسپانیا، قهرمان جهان در سال 2010 نیز، 1/8 اعلام شده است. این تیم هم در لیگ ملت ها و هم در مسابقات مقدماتی عملکرد خوبی داشت. لوئیس انریکه همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا را هدایت می کند و تیم او مملو از جوانان با استعدادی مانند پدری و گاوی است که می‌توانند نقش‌های کلیدی را در قطر ایفا کنند. برای مطالعه مقالات بیشتر می توانید به لینک های پیشنهادی که در زیر ارائه شده اند، مراجعه کنید.


شما در سایت c5sale.com جدیدترین و پرطرفدارترین پست های جهان را مشاهده خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *